TELNET 2.4 RC5 - Информация

Всякакви новини около сървъра ще се добавят в този раздел.
[BG][NCS]Mike
Скриптер
Скриптер
Мнения: 1694
Регистриран: нед фев 21, 2016 12:00 pm
Пол: Не е посочен

TELNET 2.4 RC5 - Информация

Мнениеот [BG][NCS]Mike » съб фев 20, 2021 3:15 pm

Започва изграждането на нова версия на мода - TELNET 2.4
Новата версия ще бъде пусната на части, като за всяка част в тази тема ще бъде публикувано какви са новите неща. Също така вие може да давате предложения за новата версия на скайп gta.mike и ако ги одобря ще бъдат направени!
За тези, които не знаят какво ще рече нова версия на мода, това значи буквално нов ъпдейт т.е. ще има нови неща в сървъра. Няма да се налага да сменяте SAMP клиента, това е просто нова версия на мода.

В момента е пусната петата част от новата версия - TELNET 2.4
По-долу може да видите информация за всички части от новата версия!

TELNET 2.4 RC5

  • Добавена е система, която ще следи активността на играчите в сървъра. Тя ще отчита всяка седмица колко време са играли играчите и колко време са прекарали в сървъра. Времето за играене в сървъра ще се отчита, само когато играча се движи. Ако спре да се движи в първите няколко минути ще му зачита времето като играно, в случай, че на някой се наложи замалко да е ESC или да стане, както и случаите, в които играчите чакат например да започне мини-игра. Но, ако стои прекалено дълго време без да мърда, тогава сървъра няма да го отчита, че играе. Затова, когато например сте в предаване и чакате вашия ред да дойде, е добре да мърдате от време на време за да може сървъра да ви отчита, че играете. Също така, ако наблюдавате някой играч със SPEC или се возите в превозното средство на някой, ще ви отчита, че играете за да може да имате възможността да наблюдавате някой дълго време или ако искате да се возите при някой, а през това време да пишете в чата без да се налага да мърдате вие самите. Ако злоупотребявате с тези начини за да ви се трупа играно време, а всъщност да не играете, ще ви бъде забранено да ви се отчита играно време при тези ситуации. А прекараното време в сървъра ще се отчита по всяко време, независимо от ситуацията т.е. дори и да не мърдате, дори и да сте ESC или AFK, отново ще ви отчита прекарано време в сървъра стига да сте логнати в акаунта си. Също така ще се отчита и общо играно и общо прекарано време в сървъра. Всичките тези статиските може да ги следите с командата /stats. Ще се отчитат и рекорди за тези статистики, които може да се следят от /records ---> Други. Също така доста играчи се оплакват от това, че има много играчи, които почти не играят в сървъра, а имат хубава къща, бизнес или офис. Затова една от главните идеи за направата на тази система е всяка седмица да се изисква определено играно и прекарано време в сървъра от играча за да запази неговата къща, бизнес или офис. Това изискване НЯМА да важи за къщите и бизнесите, за които е дадена каса. Например ако сте дали каса за вашата къща, тя НЯМА да бъде освободена по никакъв начин, но ако за бизнеса ви НЕ е давана каса и НЕ сте изпълнили изискванията тогава той ще бъде освободен. Всяка седмица ще се изисква от играчите да са играли поне 14 часа в сървъра, което се пада по 2 часа на ден и също така да са прекарали в сървъра поне 35 часа, което се пада по 5 часа на ден. Не е задължително всеки ден да играете по 2 часа или да прекарвате 5 часа. Може например днес да НЕ играете 2 часа, а утре да изиграете 4 часа. Вие си разпределяте как ще изиграете часовете, просто до края на седмицата трябва да изпълните посочените изисквания. Също така НЕ бъркайте, че 2 часа игране + 5 часа прекарване е равно на 7 часа стоене в сървъра на ден. Щом сте изиграли 2 часа, значи сте и прекарали 2 часа в сървъра, което ще рече, че ви остават още 3 часа да прекарате в сървъра за деня, като тези часове може да ги прекарате дори и като стоите AFK стига да сте логнати. В /stats освен играното и прекараното време ще ви изписва и колко още време трябва да играете и да прекарате в сървъра за да запазите нещата си. Това трябва да го правите всяка седмица. Всяка неделя през нощта в 00:00 часа (вече понеделник) няколко секунди след Payday-a сървъра автоматично ще освобождава къщите, бизнесите и офисите на играчите, които НЕ са спазили изискванията. Тези изисквания може да се променят по всяко време, ако екипа на сървъра прецени, че трябва да се променят, тъй като това е нова система и в момента зададените часове са тестови. Също така всяка вечер в 00:00 часа няколко секунди след Payday-a автоматично ще се обновяват рекордите за тези статистики. На следващият ъпдейт ще бъде добавена команда, която ще дава право на играчите да имат възможността да маркират определен брой дни, когато им се налага да отсъстват и тогава сървъра да НЕ им освобождава нещата, в случай, че НЕ са направили нужното време. Всеки играч ще има право да се възползва от този определен брой дни всяка година. Ако някой играч по някакъв начин се опитва да трупа играно време, а реално не играе, ще бъде наказан с това да му бъдат отнети къщата, бизнеси и офиса, ако НЕ са платени с каса естествено. А ако няма нищо за отнемане, тогава ще бъде наказан с предупреждение. Всеки играч има право да пуска оплакване във форума, ако някой играч злоупотребява с това правило по какъвто и да е начин. Първото освобождаване на къщите, бизнеси и офисите НЯМА да е следващия понеделник, а по-следващия за да може всички играчи да се запознаят с новите промени и така ще имате общо 2 седмици за да направите нужните изисквания, но това ще е САМО първия път. Също така за играчите, които на главния си никнейм имат къща, бизнес или офис и от втория си никнейм имат къща или бизнес, които не са чак толкова търсени т.е. нямат Payday бонус, нямат тунинг кола или не поддържат обзавеждане, те имат право играното време да го трупат, като от първия никнейм карат превозно средство, а от втория просто си го возят за да отчитат мърдане или някакъв друг начин за мърдане, НО това важи само за такива случаи. Ако има играчи, които от главния си никнейм нямат къща, бизнес или офис, а от втория си никнейм имат такива, те са задължени да изиграят необходимото време според правилата т.е. тука нямат право да прилагат возенето с превозно средство. А в останалите случаи, където играчите и на двата никнейма имат къща, бизнес или офис, които по някакъв начин са търсени от играчите т.е. имат Payday бонус, тунинг кола или се обзавеждат, тогава не би следвало от втория си никнейм да притежават такава къща, бизнес или офис според правилата на сървъра. Ако видите някой такъв играч просто докладвайте на скайп gta.mike или дискорд [BG][NCS]Mike#1059 за да му се освободят нещата. Може и на модератор да пишете, като връзка с тях може да намерите чрез командата /team. Ако ви бъде освободена къщата, бизнеса или офиса имате право веднага да ги купите наново, ако някой преди вас не ги е купил вече.
  • Командата /tune е ъпдейтната, като е направена да се визуализира в диалог и са добавени абсолютно всички възможни тунинг части, които могат да се прилагат на превозните средства. Опциите, които предлага вече командата, са боядисване на колата, смяна на цвета на превозното средство, както и задаване на два цвята чрез посочване на ID, абсолютно всички възможни тунинг части и премахване на боядисване или тунинг част от превозното средство. Имайте на в предвид, че тунинг гаражите от самата игра НЕ предлагат абсолютно всички джанти, които може да се сложат на дадено превозно средство, а чрез командата /tune може да сложите, които поискате.
  • Направено е TPD да може да освобождава графити само на бандата, която е на първо място по графити. Само помощник лидерите в TPD може да правят това, както е и с търфовете. Командата за освобождаване на графит е /spraytpd, като освобождаването на графит е 2 минути, каквото е и стандартното време за задраскване на графит.
  • Командите /veh и /spawnveh са направени освен с посочване на ID-то на превозното средство да може да се посочва и името на превозното средство. Например, ако напишете /veh infernus ще ви SPAWN-не Infernus без да се налага да знаете неговото ID. Също така е направено стойностите за посочване на цветове да НЕ са задължителни т.е. ако напишете /veh 411 или /veh infernus директно ще ви SPAWN-не Infernus, като цвета по подразбиране за превозното средство е бял.
  • Свалени са изискванията за вдигане на TFC Level, както и са вдигнати бонусите на Payday за всеки TFC Level. Новите изисквания и бонуси може да ги видите в таблицата за касите. Също така и в тази таблица са обновени новите изисквания и бонуси за Jobs. Ако не знаете линка на таблицата за касите пишете на скайп gta.mike или дискорд [BG][NCS]Mike#1059
  • Добавена е командата /togautomsg, с която играчите ще могат да спират автоматичните съобщения да НЕ им се визуализират в чата. Играчите трябва всеки път да пишат командата, когато влизат в сървъра. На следващият ъпдейт това ще бъде направено да се запазва и да НЕ се изисква играчите да пишат всеки път командата.
  • Рестартирани са всички състезателни рекорди от Streetrace мисията.
  • Направено е всеки понеделник в 00:00 часа сървъра автоматично да раздава поканите на бандите.
  • Обновена е командата /fcmds за TPD, която да показва всички възможни команди на всеки възможен ранг в TPD.
  • Оправен е бъга с гранатите на дуел, в който понякога НЕ се връщат гранатите на играча, който е спечелил дуела.
  • Оправени са песните от интротата да работят, както и от командата /intro също да работят.
  • Оправено е запазването на брой задраскани графити, където НЕ запазваше високи стойности.

TELNET 2.4 RC4

  • Направена е система, с която играчите ще могат предварително да си правят коли по поръчка за да видят как ще изглеждат. Играчите чрез команда си SPAWН-ват превозно средство по избор, на което може да слагат абсолютно всякакви екстри, които са известни на играчите и също така са добавени и други нови екстри, които НЕ са предлагани до сега.
    Екстрите са следните:
    • Добавяне на всякакви обжекти по зададено ID (има списък и с познатите обжекти като неон, огън и т.н.)
    • Добавяне на 3D текст
    • Добавяне на тунинг
    • Смяна на номера на превозното средство
    • Добавяне на полицейски клаксон, както и избор кои обжекти да се появяват при пускане на полицейския клаксон
    • Добавяне на текстура върху обжекти или смяна на цвета на даден обжект
    • Добавяне на обикновен текст, който да стои върху превозното средство
    Също така, ако имате предложение за други екстри, може да ги давате на скайп gta.mike. Командите за правене на превозно средство може да ги откриете чрез /help ---> Команди ---> Команди за правене на превозно средство. Също така е направена тема, в която е обяснено максимално най-добре как се работи с командите, какво представляват новите екстри и абсолютно всичко най-важно, свързано с възможността за правене на превозно средство. Ето я и темата ---> ЦЪК
  • Сложени са предметите на ново място.
  • Вече модераторите ще раздават админ точки, така че тях може да търсите за да разберете как да получите админ точки.
  • Картинките за избор на превозно средство при /veh са наместени, така че да си личи кое е превозното средство.
  • Оправено е, когато минаваш през HEAL и си с пуснат GODMODE, да не ти слага 200 HEAL.
  • Заменени са самолетите от Pilot Job със самолета Shamal.
  • Направена е команда /togskin, с която играчите с личен скин ще може да си избират дали искат да ги пуска с личния им скин или скина на бандата.
  • Сложен е нов SPAWN, който позволява SPAWN-ването вътре в бизнеса.
  • Направена е команда /nunleader, с която да може да се маха помощник лидер, докато той НЕ е в игра.
  • Добавена е нова категория /help ---> Команди ---> Команди за лични екстри, която да показва командите за лични екстри на играчите, като модификация на 3D текст, билборд, обикновен текст, избор на скин и т.н.

TELNET 2.4 RC3

  • Добавени са нови неща и промени по Fishing системата:
    • Добавени са специални риби, които ще функционират подобно на предметите и който първи събере всички ще получи награда 10 каса. Специалните риби се хващат рядко и може да имате повтарящи бройки, които може да разменяте с играчи чрез командата /givefish. Чрез командата /myfishes може да следите кои специални риби сте хванали, кои не и съответно кои бройки ви се повтарят, а чрез /top може да видите кой играч е събрал най-много. Също така една от тези риби се води най-търсената риба и който я хване първи получава 100 EP (подобно на специалния предмет). Всеки път специалните риби ще се рестартират, когато някой ги събере.
    • Добавена е нова TOP класация, която да следи кой играч е хванал най-много килограми риба. От командата /mytop може да следите колко общо килограма сте хванали, а от /top може да се гледа класацията. Накрая на месеца играча, който е събрал най-много килограма риба, ще спечели 5 каса. Все още се решава какъв ще е минимума килограми, които трябва да се съберат за да може играча в TOP-а да получи награда.
    • Вдигната е цената на килограм за продажба на риба на $200 и притежателя на бизнеса ще получава процент от продажбата.
    • Вдигнати са цените за въдицата на $500,000 и за стръв на $10,000.
  • Добавена е сграда, в която ще се провеждат игри със залагания на пари в играта или други неща. Сградата може да я намерите чрез /gps. Цялото провеждане ще се ръководи от indeXsage, който ще има команди за достъп. Той ще ви даде повече информация, докато се правят провеждания на игри.
  • Командата /top е леко променена, като някои от категории са слети в една категорията - Others.
  • Играчите с VIP Level 8 ще получават по 2 EP на открит предмет.
  • Добавена е команда /dm4, която води до стария DM телепорт на Bike School-a в LV.
  • Смалени са изискванията за Job Levels и така по-лесно ще може да вдигате нивата на вашите Jobs.
  • Добавено е да се появява текст на екрана, когато даден играч направи Killing Spree.
  • Разчистени са някои излишни превозни средства от Jobs, TPD и т.н., които изобщо не се ползват или има твърде много излишни бройки от тях.
  • Командата за INVISIBLE на всяка банда вече ще е /hidegang и /showgang

TELNET 2.4 RC2

  • Добавени са 3 нови мини-игри, които се бяха провеждали през съботните турнири - Memory, Climbing и Catch. За разлика от сегашните мини-игри, тези игри ще могат да се играят само последователно през интервал от 30 минути т.е. след като се изиграе едната, след 30 минути ще може играчите да се присъединяват към следващата и така игрите ще се въртят една след друга. Чрез командата /minigames може да се присъедините към съответната мини-игра, а чрез /mginfo може да видите коя игра в момента е активна, информация за последователността на мини-игрите, както и колко време остава до стартирането на следващата игра. Това важи само за новите мини-игри, а не за старите! Сегашните ще може да си ги играете по всяко време. При следващите ъпдейти ще бъдат добавени още нови мини-игри. Целта на последователното игране на мини-игрите е всяка игра да бъде изиграна, а не някои да остават на заден план. Ето и информация за трите нови мини-игри:
    • Memory - намирате се на арена от квадратчета, върху която се появяват произволни предмети, като първо се показват по 2 предмета, после по 3 и т.н. и целта е вие да запомните предметите и след определен брой показвания над вас ще се появи правилния предмет и трябва да застанете на квадратче, на което го има този предмет за да не паднете от арената и съответно да отпаднете от играта. Колкото повече растат броя на предметите, толкова повече пъти ще се показват. Текстът на екрана долу вдясно показва броя пъти появявания на предметите, след което излиза брояч, за който вие трябва да реагирате преди да изчезнат грешните квадратчета и след това се показва нов брояч, след който ще се възстановят квадратчетата. След определено време, когато предметите станат много ще може да се биете с бухалки, докато квадратчетата са изчезнали, но не забравяйте, че това е само за няколко секунди и след като се възстановят, вие няма да може да удряте, затова внимавайте да не отпаднете без да искате.
    • Climbing - тук трябва да изкачите произволно генериран брой нива от квадратчета, които се мърдат в най-различни посоки и затрудняват вашето изкачване и на последното ниво се намират стрелките за финиширане и трябва да се изкачите до горе и да влезете просто в една от тях. Може да скачате чак когато играта стартира. След финиширане на първите трима, стартира определен таймер, в който останалите могат да финишират и да получат награда и след изчитането на този таймер играта автоматично спира. Имате активиран Godmode за да не отпаднете от играта при многократно падане от квадратчетата.
    • Catch - тази мини-игра е подобна на Zombie vs Human и се играе на същата арена. Определени играчи стартират със закачена торба с пари, а други не и целта е тези, които нямат да вземат торбата с пари на някой от играчите, като отидат до него и го ударят с мишката. След изтичането на определен таймер, играчите без торба с пари автоматично отпадат и остават да се състезават останалите, като накрая остават само трима и само един ще е с торбата с пари и който я носи след изтичане на времето, той ще е победителя в играта. Тук може да се биете и отново имате активиран Godmode. Никнеймовете на играчите не се виждат, но администраторите могат да ги виждат, ако се наложи и да видят кои играчи играят чрез /mglist
  • Скоро ще започнат да се провеждат състезания за подобряване на рекорди в /records от категория "Други".
  • Ще получавате периодично съобщения в сървъра за новите неща и актуалните ъпдейти, както и други новини за сървъра.
  • Очаквайте скоро още нови ъпдейти с нови неща и мини-игри.

TELNET 2.4 RC1

  • Добавена е команда /tournaments, чрез която може да следите вашата статистика за турнирите, които се провеждат в събота. Може да видите колко пъти сте били на първо, второ и трето място и съответно колко пъти сте били в TOP 3. Също така може да проверите за всеки турнир на кое място сте били (това важи само за турнирите, в които сте били в TOP 3). Чрез командата може и да видите TOP 3 класацията от всеки турнир.
  • Обновена е командата /records, като са добавени най-различни категории към нея. Вече може да видите рекордите от мини-игрите, месечните надпревари, официалните турнири, седмичните турнири, както и други вид рекорди, като в тази категория попадат различни състезания, които са се провеждали по време на седмичните турнири. Ще бъдат правени състезания в определени дни, в които играчите ще могат да се опитват да подобряват рекордите от последната категория. Все още не е измислено кога ще се провеждат, затова следете форума, защото там ще бъде обявено с нова тема.
  • Направена е команда /collectrewards, с която може да получиш наградите си от турнир, томбола или нещо подобно.
  • Вече не може да плащаш твоите нарушения, когато си CMN1 или носиш раницата с пари от Moneybox.
  • Намалено е времето за оцеляване в мини-играта Zombie vs Human от 6 на 5 минути.
  • Добавен е нова опция под номер 9 за /spawn, чрез която може да избереш Spawn-a да е вътре в твоята къща.
  • Командата /admins е направена да изглежда като /members
  • Добавено е в /payday да изписва общите пари, които играча получава на Payday.

Върни се в “Новини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта