TELNET 2.0 - Информация

Всякакви новини около сървъра ще се добавят в този раздел.
[BG][NCS]Mike
Скриптер
Скриптер
Мнения: 1694
Регистриран: нед фев 21, 2016 12:00 pm
Пол: Не е посочен

TELNET 2.0 - Информация

Мнениеот [BG][NCS]Mike » нед ное 27, 2016 9:47 pm

TELNET 2.0

Това са последните промени по версията:

  • Когато играч излезе от сървъра и има печалба от еврофутбола, неговия залог ще му се върне.
  • Командата /payday ще показва отново само общо EP.
  • Оправено е да НЕ могат играчите да се бият в сградата на еврофутбола.
  • Оправен е километража да се показва при наблюдаване на играч.

Ето я и цялостната информация за версията:

  • Направен е Telnet Eurofootball. В него ще може да залагате пари от играта за мачове в еврофутбола. С еврофутбола ще се занимава [SD]ScarFacee. Той ще добавя мачовете, обновява резултатите им, ще изплаща печалбите и т.н. За да заложите на мач трябва да сте в сградата на Telnet Eurofootball. Тя се намира близо до Telnet Office Center и е отбелязана на картата с купа. Ако не можете да я намерите използвайте /gps, там е добавена локацията на сградата. В сградата ще видите червена стрелка, там е касата на еврофутбола и там може да залагате за мачове. Залага се с командата /betmatch. Първо избира колко пари ще заложите (това се прави само първия път). Може да залагате от $50,000 до $500,000. След това ви излиза списък с мачовете, на които може да заложите (може да залагате на няколко мача). Когато мач стартира, вие няма да може да залагате на него вече. Вашата печалба се изчислява по следния начин - умножават се коефициентите на мачовете, на които сте заложили и полученото произведение се умножава с парите, които сте заложили. Ако познаете изхода на всички мачове, вие ще спечелете вашата печалба и после трябва да отидете до касата и [SD]ScarFacee да ви я изплати. А ако сгрешите един от мачовете, на които сте заложили, вашия фиш се анулира и вие губите вашия залог. Ако сте заложили на мачове или имате неизплатена печалба и излезете от сървъра, вие ще загубите вашия залог. При рестарт на сървъра всички играчи, които са направили залог или имат неизплатена печалба, ще им се върне автоматично залога, който са направили и всички мачове ще се премахнат. Всичките мачове, техния коефициент, резултат и статус може да ги видите чрез командата /matches. А чрез командата /mybet може да видите вашия залог, вашата възможна печалба и мачовете на които сте заложили. В сградата на еврофутбола не може да изкарвате оръжия или да натискате ENTER. Всеки, който е в сградата на еврофутбола, ще бъде уведомяван със съобщение за всякаква промяна на някой от мачовете. По-нататък еврофутбола ще бъде подобрен с повече възможности, като може да бъде направен да изглежда близък до този в реалния живот т.е. правилата, залагането и изчисляването на печалбата да са както в реалния живот.
  • Направено е в /payday да изписва общо колко пари получавате от Payday. Възможно е отново да бъгва командата и ако това се случи, пишете на скайп gta.mike
  • Една от Derby арените е заменена с нова арена, в която бутането ще става с превозното средство Dumper. Арената е направена от [NMD]SMASHER
  • Когато излезете от евент, CTF, CTF2 или Caligula's Attack вашето MUTE в съответната мини-игра/евент ще бъде премахнато автоматично, ако сте били заглушени.
  • Вече ще може отново да се влиза в мини-игрите CTF и Caligula's Attack след 2 минути. Това е направено с цел играчите трудно да могат да си сменят отбора, ако искат.
  • Вече, когато дадена банда/мафия има +20 онлайн играчи, лидерите няма да може да вкарват хора в бандата/мафията. Ограничението за максимум онлайн играчи в банда/мафия си е същото 25, но това е направено с цел по-трудно да се надвиши максималния брой.
  • Вече, когато даден играч започне да задрасква графит, той ще губи неговата точка за задраскване, независимо дали е успял да задраска графита или не.
  • Рестартирани са предметите и са сложени на нови места.
  • Сложен е лимит за мини-игрите Capture The Flag и Caligula's Attack да НЕ може да влизат повече от 30 играча.
  • Когато купувате оръжие с /buy, като купите самото оръжие ще ви показва автоматично отново менюто за оръжия без да се налага да пишете отново командата /buy
  • Вече при мини-играта Zombie vs Human, когато тя е стартирала и ако оцеляващите нанесат удар или натиснат ENTER, те ще бъдат замразени за 5 секунди. Това е направено с цел да се предотврати бавното падане от високо, когато самите играчи натискат постоянно мишката или ENTER. Сега ако я натиснат ще бъдат замразени и зомбито лесно ще ги хване.
  • Когато натиснеш лявото копче на мишката и си с Jetpack, самия Jetpack ще ти се маха автоматично и няма да го виждаш до теб за да не ти пречи. Това действа само с натискане на лявото копче на мишката, а с натискане на ENTER не действа.
  • Когато наблюдаваш даден играч и ако той е в превозно средство ще виждаш неговия километраж.
  • Командата /setrankname е направена само за главен лидер.
  • Вече в /admins ще изписва и когато администраторите са ESC.
  • Направена е команда /turfduration за лидерите, с която ще могат да видят Turf времето за тяхната банда/мафия.
  • Превозните средства на Sweeper Job са заменени временно с Dozer, защото наближава зимно време и трябва да се чисти снега.
  • Добавена е графа "Top Items" в /history, която ще показва играчите, открили първи всички 50 предмета.
  • Направена е командата /fixveh да може да се използва, само ако си ADMIN ON-DUTY и да изписва съобщение до администратори, когато някой я използва.
  • Командата /respawncars е направена да е с потвърждение - /respawncars confirm
  • Добавени са опции за CTF, CTF2 и Caligula чата в командата /chat
  • Вече помощник лидерите, които им е дадено достъп от главните лидери да стартират атаки на територии, ще имат достъп и до командите /turftime и /attackers
  • Вече, който спечели Moneybox, Streetrace или Deathmatch, ще му дава една точка за задраскване на графит.
  • Вече по-нисък Admin Level ще може да SLAP или EXPLODE по-висок Admin Level.
  • Колите на мини-играта Fire Shot вече ще са с 2000 Health.
  • Когато някой стреля със снайпер играч, който задрасква графит, няма да му взема живот изобщо, освен ако не е с малко Health и му трябва само с един патрон да го уцелят.
  • Когато банда/мафия е стартирала атака на територия, играчите в тази банда/мафия няма да могат да са INVISIBLE по никакъв начин, дори и да не участват в атаката.
  • Сложени са нови курсове на работите Truck и Sweeper.
  • Командата /vrefuel ще може да се ползва през 1 час за играчи с VIP Level 7+ и през 2 часа за играчи под VIP Level 7.
  • Командите /fmute и /ftmute са направени да се прилагат с посочена причина за заглушаването на играча във FACTION чата.
  • Лидерите няма да могат да канят играчи в тяхната банда/мафия, когато има 25+ онлайн членове в сървъра.
  • Съобщенията от командите /bank и /bizinfo и съобщенията при получавате на Payday, където има суми на пари, те ще се отделят със запетайки.
  • Премахнати са думите "tate" и "tati" от забранените думи, защото пречат за използването на други думи. Ако се сещате за други такива подобни случаи пишете на скайп gta.mike
  • Добавена е информация за влизане в Grove Street Families в командата /donate
  • Полицейските мотори на TPD са направени да се RESPAWN-ват през една минута и вече всяко превозно средство на TPD, което се RESPAWN-не, ще се зарежда автоматично със 100 литра бензин.
  • Вече при /unmuteall ще отглушават само играчите, които са били заглушени от /muteall и също така, когато всички са заглушени и някой играч влезе в сървъра, той ще бъде заглушен автоматично и при излизане от сървъра пак ще бъде отглушен.
  • Задраскването на графит вече ще продължава 2 минути.
  • Оправена е командата /speak да работи.
  • Направени са графити за бандите/мафиите. Графитите може да се задраскват и бандата/мафията, която има най-много графити ще ги пуска с повече патрони на оръжията при SPAWN и нейното време за атака на територия ще е с 30 секунди по-малко. По-долу можете да видите колко патрони получава всяко оръжие при SPAWN. В началото са общо 100 цивилни графита. Всеки един графит се намира в определена територия, като графитите са маркирани на картата с червено знаме, но за да видите това червено знаме на картата трябва да сте близо до графита. За да започнете да задрасквате графит първо трябва да сте спечелили мини-игра. Всяка спечелена мини-игра, която се счита към TOP класацията на мини-игрите, ви носи една точка и това ви дава право да задраскате един графит. Задраскването на графита се осъществява от един играч, а останалите го пазят, за да не го убият. Задраскването на графита продължава една минута и през това време играча не може да мърда, нито да се отбранява, но и няма да може да му бият HEADSHOT, да му мятат гранати или да го стрелят с RPG. Играчите от неговата банда/мафия трябва да го защитават, ако мисли, че няма да може да оцелее една минута без помощ. Ако играчът бъде убит или се отдалечи от графита, неговото задраскване ще бъде провалено и ще може да задрасква нов графит чак след една минута, но няма да загуби неговата точка за задраскване т.е. ще може пак да опита да задраска графита, докато не успее. Обаче при излизане от сървъра точките за задраскване на графит на играча не се запазват и той ще ги загуби. Когато играч задрасква графит, територията, в която се намира графита, почва да примигва в червено и ако битката за графита е банда срещу банда ще може да влизат в територията само съответните банди. По време на задраскване на графита играча не може да изкарва оръжия. Когато има атака на дадена територия, графита в тази територия няма да може да се задрасква. Същото важи и за обратната посока - ако в дадена територия, нейния графит в момента е задраскван, територията няма да може да се атакува. С командата /spraygraffit се започва задраскване на графита. При успешно задраскване на графита, текста се променя с името на бандата/мафията и техния цвят. Чрез командата /checkgraffit проверявате на коя банда/мафия е съответния графит и в коя територия се намира. С командата /graffitpoints проверявате колко точки имате и съответно колко графита може да задраскате. Чрез /graffits виждате по колко графита има всяка банда/мафия, а чрез /fgraffits проверявате кои графити притежава вашата банда/мафия. От командата /graffithelp може да видите тези команди, които изброих. Администраторите с +2 Admin Level имат команда /graffiters, с която могат да следят кои играчи задраскват графити в момента. По време на задраскване на графит не може да се ползват анимации. Бандите TPD и VIP нямат графити и също така TPD засега няма да може да освобождава графити. Няколко играча от една и съща банда/мафия ще могат едновременно да задраскват графити, само че графитите трябва да принадлежат на различни банди/мафии. Примерно ако някой задрасква графит на Ballas, друг няма да може да задрасква друг графит на Ballas, ами на някоя друга банда/мафия. Когато е задраскван Civil графит, друг няма да може да задрасква Civil графит. За да задрасквате графит за вашата банда/мафия няма да изисква минимум 5 играча онлайн, но ще изисква минимум 5 играча онлайн за бандата/мафията, на която ще задрасквате графита. Когато задрасквате графит ще сте заподозрян. Ако нарушавате правилата по някакъв начин, вашата банда/мафия може да получава забрана за задраскване на графити и също така да им бъдат отнемани графитите. Графити ще могат да се задраскват от 10:00 часа до 00:00 часа. За успешно задраскване на графит, играча получава 5 EP и $10,000. Ако играча е 5 секунди ESC, докато задрасква графит, ще бъде KICK-нат от сървъра. По-нататък ще сложим графити и за останалите 200 територии и ще добавим още предимства и екстри за графитите. Ето и патроните за всяко оръжие, които получава играча при SPAWN, ако неговата банда/мафия е на първо място в /graffits класацията:
    • 9mm/Sillected 9mm/Desert Deagle - 300 патрона
    • Shotgun/Sawnoff Shotgun/Combat Shotgun - 400 патрона
    • Uzi/MP5/Tec-9 - 1200 патрона
    • AK-47/M4 - 800 патрона
    • Country Rifle/Sniper Rifle - 50 патрона
    • RPG/HS Rocket - 5 патрона
    • Grenade/Satchel Charge - 10 патрона
  • Премахната е забранената дума "***" за да може да се пише "riba". Ако знаете още такива подобни случаи, пишете на скайп gta.mike
  • Направени са парите в съобщенията на командите /bank /buyms /checklotto /bounties /payday /selldrug /sellbomb /sellfish да са със запетайките.
  • Вече в /stats изписва дали си TFC или не.
  • Добавено е в /history да може да се гледат най-добрите банди за всеки месец.
  • Направени са команди /mymute /myjail, с които играча ще може да проверява поради каква причина е заглушен или вкаран в админ затвора.
  • Направена е команда /mgtimers, с която играчите ще могат да гледат за всяка мини-игра колко секунди остават до стартирането на нова игра.
  • Вече когато някой администратор иска да се телепортира до друг играч с /goto, играча трябва да приеме с /accept дали е съгласен или да откаже с /reject
  • Когато някой от твоята банда/мафия те убие няма да ти зачита умиране.
  • Оправено е, когато те убият и си със закачени слушалки против HEADSHOT, да ти ги има пак след като се SPAWN-неш наново.
  • Оправено е в /rules диалога на втора страница да изписва докрай правилата.
  • Направена е опция за дуел със снайпер в /duel командата. Играчите се дуелират и се стрелят със снайпер на специална арена.
  • Оправено е /c да НЕ може да се пуска по време на евент.
  • Направена е в една от Derby арените, където падаш в една дупка между рампите да я няма и директно да падаш във водата.
  • Преместена е /advert командата за VIP Level 1+ и така /vtimers ще има смисъл да го има за VIP Level 1+
  • Направено е в мини-игрите Capture The Flag, Caligula's Attack и Gun Game, когато нанесеш удар или натиснеш F/ENTER, преди да е стартирала играта, да те убива автоматично.
  • Направена е команда /grenades за VIP Level 6+, с която играчите ще могат да избират дали да се пускат с гранати при Spawn или да не се пускат.
  • Командите /muted и /jailed са направени в диалог и срещу всеки играч ще изписва причината защо е заглушен или вкаран в админ затвора.
  • Добавено е правило, което гласи, че е забранено да се казва в главния чат как се отварят каквито и да са постижения (Achievements). Наказва се с ADMIN MUTE $50,000,000!
  • Сложено е ограничение в поставянето на цена, когато се пуска къщата/бизнеса за продажба в M&O Properties. Максималната цена, за която играчите могат да си продадат къщата/бизнеса чрез M&O Properties е двойно повече от оригиналната цена. Например, ако къщата е струвала $1,000,000, играча ще може да я продаде за максимум $2,000,000
  • Добавено в е /stats да изписва дали играча е Admin Mute и за колко пари.
  • Жилетката против HEADSHOT е сменена на слушалки, за да не пречи на мерника на снайпера.
  • В съобщенията на командите /mybank /checkbank /sellhouse /sellbiz /psellhouse /psellbiz и /payadminmute парите ще ги отделя със запетайки.
  • Добавени са Report причини за Camp на Derby, Camp на Fire Shot и Спрял Time.
  • Направено е убийствата и Killing Spree да ги зачита само от 10:00 часа до 00:00 часа. Това е направено с цел да не се злоупотребява със Spawn Kills, когато няма администратори през нощта. Също така убийствата за Killing Spree ще ги зачита, само ако играча, който сте убили, НЕ е от вашата банда/мафия.
  • Предметите, които са били под водата, са преместени вече да са на суша из цялата карта.
  • Променено е да може да се стартира атака на територия от 10:00 часа до 00:00 часа.
  • Променен е вида на 3D текста за SUSPECT. Вече нивото на издирване ще го показва в червен цвят.
  • Направени са Achievements (постижения) в играта. Предполагам, че повечето от други игри и сайтове знаят какво представляват постиженията. Трябва да изпълнявате определени задачи и условия и така отключвате вашите постижения. Постиженията са разделени на няколко категории и общо всички постижения са 200. Има много идеи да бъдат добавени и още, но ще видим по-нататък. Постиженията можете да ги видите от командата /achievements. С нея виждате всяка категория, всяко постижение какво трябва да се направи за него и дали сте го отключили или нея и също така колко постижения сте отключили от всяка категория и колко ви остават. Също така има и TOP класация за всяка категория постижения и обща класация за всичките постижения, където показва кой играч е отключил най-много постижения. Класацията можете да я видите от /top. Като влезете в сървъра е почти сигурно, че ще имате автоматично отворени някои постижения, защото вече сте ги изпълнили, като например да притежавате къща, да бъдете администратор и т.н. Постиженията засега нищо не дават като ги отворите, но по-нататък може да им добавим да дават награди или да служат за други цели. Също така и ще решим дали играчът, отключил всички постижения от съответната категория, да получава някаква награда.
  • Направени са командите /checkfuel и /gpsfuel да не изисква да си TFC в служба.
  • Командата /readta е преместена за Admin Level 1+ и така администраторите с първо ниво права ще могат да пишат в тест админ чата.
  • Командите /isafk и /isesc са слети в една и тя е /isactive и командата е за VIP Level 1.
  • Направени са команди /fignore /funignore, с които играча може да игнорирва/маха игнорирването на даден играч да не вижда негови съобщенията във FACTION чата.
  • Направено е при съобщенията на командите /epay и /transfer парите да ги разделя със запетайки.
  • Променена е командата /ajail на /njail
  • Направена е команда /tuchange за VIP Level 4+, с която играчите ще могат да избират дали да ги пуска при Spawn с Tec-9 или Uzi.
  • Добавен е бутон "Назад" в диалога на командата /top
  • Направена е команда /history, с която играчите могат да следят класацията на мини-игрите за всеки изминал месец и най-отдолу показва рекорда съответно за всяка мини-игра.
  • Добавена е опция за /rc чата в командата /chat
  • Променени са камерите при влизане на сървъра да се местят на други места.
  • Променени са местата на показване на скиновете при избиране от SPAWN.
  • Командите /stats и /check са направени в диалог.
  • В мини-играта Caligula's Attack времето, в което трябва да удържат защитниците вече е 10 минути.
  • Командата /amute е променена на /nmute
  • Вече в /stats ще изписва дали си Manage Admin и дали имаш Event права.
  • Сложени са превозни средства за TPD играчите в Delta Force базата и вилната зона.
  • Вече, когато администраторите започват да наблюдават някого и като спрат да го наблюдават техните оръжия и патрони ще се запазят, както са били.
  • При променяне на стила на текста на екрана за статистиката с командата /style ще променя и цветовете, както са били преди.
  • Вече при мини-игрите за ESC ще KICK-ва, само когато играта е стартирала.
  • Премахнати са оградите в една от Derby арените за да не могат да помагат на играчите да се подпират на тях.
  • Премахнато е радио Vitosha.
  • Направена е нова VIP команда за VIP Level 5+ и тя е /chat и с нея играчите ще могат да избират в кой чат да пишат съобщения без да се налага да пишат нужната команда. Например сте избрали FACTION чата и това означава, че когато пишете съобщенията в главния чат те ще се изпращат до FACTION чата на бандата/мафията ви. Така няма да се налага да пишете " /f TEST ", ами ще пишете само " TEST ". Чатовете, върху които може да прилагате това са Admin, Test Admin, Faction, Leader, PM(/r) и Risk чата. Ако се сетите, че някой друг чат е пропуснат пишете на скайп gta.mike да го добави.
  • Направено е да KICK-ва са 5 секунди ESC при мини-игрите CTF, CTF 2 и Caligula's Attack, само когато игрите са стартирали.
  • Анимацията /chat е променена на /speak заради новата VIP команда, която беше спомената по-горе..

Върни се в “Новини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта